Currently Obsessed: Mules

by - June 19, 2017




Mules have been a thing for a while now, it's been also on my wishlist ever since. I on the other hand can't afford a pair of Gucci mules at least not for now. But there is always a variation of it and cheaper versions a student girl can still afford. There's this shop "Calzacosta" where I buy all of my shoes, the quality and prices are perfection. I always look forward to their shoe collection.


The other day, I was given some cash money from dad, all I did was to buy a shirt, a skirt and a pair of shoes (the camel ones - at that moment) ever since I've worn them non-stop. On another trip to the mall, I saw the black ones on the window display and it was love at first sight, and the price, ha! it was a good one! Now, I feel like I've got a strong shoe obsession for mules, that I'm considering getting another pair or two in different shades of course, probably would go for another black pair. 

These shoes are way too chic and comfy, that's what most matters to me, a comfy shoe that's perfect to go on long walks. I still try to get used to them, it's not my kind of shoes, I've worn sandals my whole life and wearing closed or almost closed shoes is a complete dilemma and drama.



Los zapatos "mules" han sido casi una tendencia desde hace ya un por un tiempo, incluso han estado en mi lista desde entonces. Yo, por otro lado no puede darme el lujo de comprarme un par de Gucci, al menos no por ahora. Pero lo bueno es que siempre hay una variación de él y versiones más baratas que una estudiante todavía puede pagar. Está esta tienda "Calzacosta" donde compro todos mis zapatos, la calidad y los precios son pefectos y siempre estoy atenta a la espera de sus nuevas colecciones.

El otro día, mi papá me regaló algo de dinero y todo lo que hice fue comprar una camisa, una falda y un par de zapatos (los de color camel - en ese momento) y desde entonces los he usado sin parar. En otro ida al centro comercial, vi los negros en exhibición y fue amor a primera vista, y el precio, já! Ni hablemos, fue una ganga! Ahora, siento que tengo una fuerte obsesión por los zapatos "mules", que estoy pensando en conseguir otro par o dos en diferentes tonos, por supuesto, probablemente iría por otro par negro.

Estos zapatos son demasiado chic y cómodo para ser verdad y  eso es lo que más me importa, un zapato cómodo que sea perfecto para dar largos paseos y caminatas. Aún trato de acostumbrarme a usarlos, no es mi tipo de zapatos, toda mi vida he usado sandalias y usar zapatos cerrados o casi cerrados es un completo dilema y drama. 

Shoes / Zapatos :  Calzacosta




Do you also have a current shoe obsession? Let me know in the comment box below!


Until next time! xx

You May Also Like

0 Comments

Thank you so much for all of your lovely thoughts, they're kindly appreciated. I read and even try my best to reply them all! ♡

Copyright © 2011 - 2017 Melissa Cuentas